خبرهای داغ:
تحلیلی بر اجرای طرح نور و قانون عفاف و حجاب بخش اول؛
برابر آمارهای موسسات رسمی آمریکا یک سوم کل زنان زندانی دنیا در زندان های ایالات متحده است و این به جز زندان های مخفی است که در سراسر دنیا در اختیار دارد.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۸۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

قزوین_به گزارش بسیج، حجاب به عنوان دستاورد هزاران ساله بشری در دنیای مدرن دست خوش مافیای ثروت و قدرت شده است. زنان به عنوان عامل اصلی دوام و قوام یک جامعه نقش بسیار مهمی در تربیت نسل پاک و‌ کاهش آسیب های اجتماعی دارند. مردان بزرگ در دامن زنان پاک پا به عرصه دنیا می نهند و به فرموده امام خمینی(ره)؛ مرد از دامن زن به معراج می رود. خبرگزاری بسیج در راستای عفاف و حجاب و لزوم طرح نور تحلیلی انجام داده که از نظر مخاطبین می گذرد.

ابتذال فرهنگی در برهنگی زنان

برای نابودی خانواده که رکن اساسی آن را زنان تشکیل می دهند غربی ها و صهیونیست جهانی برنامه های ضد فرهنگی بسیاری را انجام دادند و با تولید محتواهای مبتذل سعی در انحصار و انجماد فکر جوامع دارند. برای نابودی خانواده، ابتذال زنان را در دستور کار قرار داده و با شعارهای زیبا به جنگ فرهنگی دامن می زنند.

رسانه، تلویزیون، فضای مجازی، سینما، کتاب مهم ترین ابزار تهاجم فرهنگی علیه کشورها هستند که زنان را هدف قرار می دهند. در این نبرد همه قوانینی که زنان را حفظ می کند با حملات روشنفکری، قبح شکنی و توهین نابود می کنند و زنان و مردان را به مرحله ای از خود بیگانگی می رسانند تا از حجاب و پاک بودن شرمنده و احساس خود تحقیری کنند لذا وقتی هویت زن مسلمان از وی گرفته شد برای اثبات خویش به هر فسادی تن خواهد داد.

 افسر فرانسوی در خصوص برداشتن حجاب زنان الجزایری می گوید؛ هر چادری که از سر زن مسلمان می افتد یک چراغ سبز به ماست. امروز ایران با بزرگترین جنگ جهانی علیه پوشش و هویت زنان ایرانی مواجه است.

۴۸ درصد از نوزدان آمریکایی نامشروع هستند

 موسسه مطالعات خانواده و فامیلی مپ آماری تکان دهنده از وضعیت زنان در آمریکا، انگلیس، سوئد منتشر کرد که بسیار تکان دهنده است، تقریبا یک سوم تمام زندانیان زن جهان در آمریکا به سر می برند و سالانه بیش از ۷۴ هزار نفر به علت اور دوز مصرف مواد مخدر جان خویش را از دست می دهند. بیش از ۴۸ درصد موالید را در آمریکا زنانی برعهده دارند که اصولا هیچ وقت ازدواج نکردند. این رقم در سوئد ۵۵ درصد زایمان های نامشروع است یعنی از هر ۱۰۰ نفر در آمریکا ۴۸ نفر حاصل ارتباط نامشروع هستند.

برخی ها در چارچوب سرویس های یهود و عبری عربی غربی سعی در انحطاط زنان و جامعه ایرانی دارند تا نابودی ایران راحت تر رقم بخورد. عده ای اصرار دارند که حجاب را آزاد کنیم دیگر شهوت جنسی فروکش می کند اما در فرانسه که مهد آزادی و‌ دمکراسی نام گرفته و آزادی زنان در برهنگی رها شده است کار تا جایی پیش رفت که بسیاری از محارم مورد تجاوز جنسی نزدیکان خویش قرار می گرفتند و فرزندان حاصل از رابطه جنسی با محارم به معضلی برای فرانسه تبدیل شد که مجبور شدند قانون ازدواج با محارم را رسمی و قانونی کنند.

بلعیدن دیگر ملت ها توسط انحطاط اخلاقی غرب

آیا غرب منحط شده از نظر اخلاق، الگوی مناسبی برای زنان جامعه ایرانی است؟ علاوه بر زیرساخت های فرهنگی حجاب و عفاف طرح نور خاکریز اول مقابله با برهنگی زنان در جامعه است. تمام نهادهای ۲۶ گانه که در امر فرهنگ دخیل هستند با اتاق فکر مشترک پای کار بیایند و در این جنگ جهانی قرارگاه مشترک اطلاعات عملیات پشتیبانی دایر کنند.

اینکه حجاب را آزاد کنند تا عده قلیلی هرزگی در جامعه را به نمایش بگذارند خیانت به هویت زن ایرانی اسلامی است، اینکه مشروبات الکلی را آزاد کنند تا برخی مست و خرامان به عربده کشی بپردازند سخنان ارازل است که به جای قداره بندی رضا خان در کشیدن چادر از سر زن ایرانی با زبان شیک دیپلمات و روشنفکری به دنبال تحقق نیات صد سال گذشته از صهیونیسم جهانی در ایران است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار